poniedziałek, 1 lutego 2010

Zima zimą ale bez przesady !

Wiem ze nie zawsze jest idelanie, ale czekam na każda dobra chwile, kazdy mały usmiech na mojej twarzy .. Każde miłe słowo od kogos mi bliskiego jest jak siła napedowa, zapewnia dobry dzień i uśmiech od świtu po zmierzch .. Roześmiane oczy są ozdoba, maluje sie w nich obraz duszy .
Podziwiam tych którzy znoszą moje zmienne nastroje. Płacz, śmiech, znowu placz, a potem śmiech przez łzy . Sama siebie przestaje juz rozumieć . Tak łatwo mnie zranić, urazić nawet jednym słowem, malym gestem. Nawet pogoda potrafi doprowadzić mnie do rozpaczy . Przytlacza mnie ten świat, ta szara rzeczywistośc, jeden dzien podobny do drugiego . Czekam na cos co postawi mnie na nogi . Słońce, błękitne niebo ..
Zatracam się w dzwiękach muzyki w słuchawkach . Czasem uśmiecham sie sama do siebie, to mnie uspokaja, czesto dodaje otuchy ..
1. Twarze ..
2. Chodz ze mną ..
3. Miejsca i ludzie ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz