piątek, 22 stycznia 2010


Piątek . Ulubiony dzien tygodnia, wiem że czeka mnie po południe z Toba skarbie . Nasze piatkowe leniuchowanie . Ciepła herbatka, telewizor i Twoje ciepłe ramiona i czułe pocałunki . Czego chcieć wiecej ? Mi wystarczy do szcześcia . Słyszałam ostatnio że jestes dla mnie zbyt ważny, że przesadnie stawiam Cie na piewszym miejscu, ale co miłośc robi z ludzmi . Zamydliła mi oczy, serce i cały organizm . Zamyślona, bujająca w obłokach, roztrzepana . A to wszystko wina tego że stapasz po tej ziemi, że ja poznałam Cie . Bez Ciebie jestem jak herbata bez cukru.. gorzka . No to pozostaje mi poczekać jeszcze parę godzin, a potem zachłannie wyciągnać ku Tobie rece i przytulić jak ulubionego misia z dzieciństwa . ; )

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog :)
    Zagladaj do mnie częściej :P
    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) do mnie zaraz mój kochany przyjdzie jak fajnie :)))
    zapraszam do mnie:
    http://www.babychurlmary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń